On the 18th November and 19th November, the BreakBack Final Conference. Il 18 e 19 Novembre, la Conferenza Finale del Progetto BreakBack.

BreakBack Final Conference Agenda

en flag

The BreakBack Project is coming to an end. It is time to recap the implemented actions and to present the final results of the research on “unionisation through innovative services and its effects on membership”.

On the 18th November (13.30-19.00 CET) and 19th November (09.00-14.00 CET), the final conference of the project will take place at the CISL Study Centre in FLORENCE and online on the Zoom platform.

The researchers involved in the project will discuss the main outcomes of the research with an international parterre of academic experts in industrial relations, trade union representatives and representatives of innovative services studied as good practices.

Interpretation languages:  Italian, English, French, Spanish

The programme and the registration form to attend in presence and online

it flag

Il Progetto BreakBack sta per terminare. È tempo di riepilogare le azioni implementate e presentare i risultati della ricerca sulla “sindacalizzazione attraverso servizi innovativi e le prospettive della membership”.

Il 18 novembre (13.30-19.00) e il 19 novembre (09.00-14.00), al Centro Studi CISL di Firenze e online sulla piattaforma Zoom, si terrà la conferenza finale del Progetto.

I ricercatori coinvolti nel progetto, discuteranno gli esiti principali della ricerca con un parterre internazionale di accademici esperti di relazioni industriali, di rappresentanti sindacali e referenti dei servizi innovativi studiati come buone pratiche.

L’interpretariato sarà disponibile in Italiano, Inglese, Francese e Spagnolo

Il Programma e i moduli per iscriversi

fr flag

Conférence Finale Internationale - 18-19 Novembre 2021- Centre d’études nationale Cisl de Florence et sur Zoom